هشدار قرمز یک پزشک| ساده‌انگاری نسبت به سقط جنین حتی در بین خانواده‌های متدین دختری که با بیماری‌ نادرش رفاقت می‌کند هزینه درمان ناباروری در ایران کمتر از سایر کشورها فرزندان سوم و چهارم ۶۵ درصد از سقط جنین‌های خراسان رضوی هستند آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟ زنان به چند ساعت خواب نیاز دارند؟ صدور رأی بی‌سابقه به‌نفع بانوان ایرانی توزیع بسته های بهداشتی دوران بلوغ بین دختران دانش آموز در خراسان رضوی از تولیدات هنرمندان درباره جوانی جمعیت حمایت می‌شود برنامه‌های دهه کرامت با گلباران حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد آغاز می‌شود روایت یک بانوی نخبه از تجربه زندگی با چادر در آمریکا و ژاپن تست آمینوسنتز در دوره بارداری و هزینه بالای آن چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ باید و نبایدهای تعامل با کودکان چاق انتشار جزئیات جدید از پرونده دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد نگاهی به زندگی و خدمات مادر علم زنان و مامایی ایران ویدئو | فراخوان ثبت نام بیمه اجتماعی رایگان ویژه مادران صادر شد + لینک ثبت نام
سرخط خبرها
جنبش جهانی تعهد به خانواده در نشست سازمان ملل

جنبش جهانی تعهد به خانواده در نشست سازمان ملل

  • کد خبر: ۲۱۵۳۲۲
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
مدیر کل امور بین‌الملل معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری، در شصت و دومین نشست کمیسیون اجتماعی ملل متحد در نیویورک حضور یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، خدیجه کریمی ضمن برشمردن دستاورد‌های ایران در حوزه زنان و خانواده و اقدامات دولت جمهوری اسلامی ایران برای تحکیم و تقویت بنیان خانواده، خواستار پیوستن کشور‌ها به «جنبش جهانی تعهد به خانواده» شد؛ این جنبش از سمت رییس جمهور کشورمان در نشست هفتاد و هشتم مجمع عمومی سازمان ملل مطرح شده است.

کریمی در حمایت از خانواده‌های فلسطینی در این نشست سازمان ملل اظهار داشت: ضروری است که نیازها، مشکلات و مسائل بازماندگان خانواده‌های غزه که شاهد مصائب جنگ بوده‌اند و درد جانکاه از دست دادن عزیزانشان را با تمام وجود احساس کرده‌اند، در این نشست مورد توجه قرار گیرد. اسرائیل، آخرین رژیم آپارتاید و تنها رژیم در جهان است که به رغم وجود قوانین بین‌المللی، آشکارا نژادپرستی را اعمال و آن را قانونی کرده و تلاش می‌کند بر موج مشروعیت بین‌المللی سوار شود.

در همین حین نماینده رژیم صهیونسیتی در مقام اعتراض به سخنان کریمی، این ادعا را انکار کرده و دست به توهین زد.

مدیرکل امور بین‌الملل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پاسخ به ادعا‌های واهی رژیم کودک کش گفت: تاریخ شرم‌آور بیش از ۷۵ ساله اسرائیل را می‌توان در چند کلمه خلاصه کرد، اشغال، وحشی‌گری، قتل عام و نقض آشکار حقوق بشر و قوانین بشردوستانه، رژیم صهیونیستی یک رژیم به شدت واپس‌گرا بوده که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته که برخی قدرت‌ها در اختیار او گذاشته‌اند، وانمود می‌کند که مترقی است.

فهرست طولانی و تاریک جنایات و وحشی‌گری این رژیم، اعم از تروریسم دولتی و جنایت علیه بشریت، تهدیدی جدی برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.

اظهارات نماینده کشورمان مورد تایید و حمایت سایر هیات‌های دیگر کشور‌ها از جمله ترکیه، پرو، افریقای جنوبی و قطر قرار گرفت.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.